سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

ششم مهرماه؛

«قلب رقه» در تپه‌های عباس‌آباد اکران عمومی می‌شود

فیلم سینمایی «قلب رقه»

سینماپرس: سینما پارک میدان مشاهیر، واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد ۶ مهر ۲ فیلم سینمایی «قلب رقه» و «آسمان غرب» را به صورت رایگان اکران خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، اکران رایگان ۲ فیلم سینمای «قلب رقه» و «آسمان غرب» ساعت ۱۹ و ۲۱ ششم مهر در سینما پارک میدان مشاهیر انجام خواهد شد.

فیلم سینمایی «قلب رقه» به تهیه‌کنندگی سعید پروینی روایت تازه‌ای از سینمای ایران درباره گروه‌های تروریستی در کشور سوریه است و خیرالله تقیانی‌پور آن را کارگردانی کرده و نگارش فیلمنامه‌اش را بر عهده داشته است.

شهرام حقیقت دوست، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی و محمدرضا شریفی‌نیا در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین در بخش صدابرداری شده است.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» نیز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد عسگری و تهیه کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نامزد ۶ سیمرغ بلورین شد که در ۳ رشته موفق به دریافت آن شد. ضمن آنکه عنوان بهترین فیلم از نگاه ملی را نیز از آن خود کرد.

داستان «آسمان غرب» به روزهای آغازین جنگ و نقش‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی می‌پردازد. میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، روح‌الله زمانی و نسیم ادبی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند ۶ مهر در ساعات ۱۹ و ۲۱ به آدرس بلوار نلسون ماندلا، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.